Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моята кола е на повече километри, а ключовете ми са доста по-добре запазени и двата. И волана ми е по-малко изтъркан. За скоростния лост, моя май е по-зле, но аз непрекъснато си държа едната ръка там.
    Иначе, колата изглежда добре, но Господ само знае на какво километри е реално.
    Shit happens, sometimes...

    Comment


    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Нещо май има проблем с линка?
      За реното ли питаш?
      Такова рено съм карал точно същото купе и същия салон, само че 1.5 мотора с ръчни скорости, на 100 000км беше и изглеждаше по същия начин или маалко по-запазено, че тази гледам е смачкана леко шофьорската.
      Бих казал че е 150-180 хил тази.
      Не, албум с черна 159-ка. Пробвай сега:
      https://www.facebook.com/media/set/?...1&l=a67bc632d4


      Comment


      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
        Не, албум с черна 159-ка. Пробвай сега:
        https://www.facebook.com/media/set/?...1&l=a67bc632d4
        Ми много е запазена и тази, супер е.
        Пак се върти под 200те хиляди.
        Аз и преди казах, те тогава се продават тея коли, щото тогава имат нужда от занимавка с еко-системите.

        Е виж една яко карана 159ка как изглежда:
        http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...62#post1561462
        Със съдран борд на шоф.седалка, изтъркан старт бутон и обелен ключ. Ако беше и с ръчни скорости , нямаше да има останала кожа по лоста.
        300 000+
        156 2.0TS

        Comment


        • Под 300-те хиляди имаш предвид? 270 според MES, ако трябва да сме точни.
          За това само по външни белези да се прави оценка е крайно недостатъчно.


          Comment


          • Moже, може, явно са били на дълго тея километри.

            И мен принципно не ме интересува особено самото число.
            Но държа на запазена кола, с хубави седалки, лост, волан, педали и боя. Пък ако ще на 500 000 да е.

            Естествено трябва да работи и да върви хубаво де, но говорим за оценка по снимка сега.
            156 2.0TS

            Comment


            • Както казва един приятел който внася коли от Италия - те хората настояват да бъдат излъгани Та като, чета заключенията тук, някой колеги желаят да бъдат излъгани
              - DPF в Германия струва 250 - 350 Евро като нова част - никой няма да се раздели с хубава читава кола заради тези пари. Това, че е наближила следващата смяна на ремъци, ролки, водна помпа + профилактика на турбо + влошени стойности на изгорели газове при последния TUV + увеличена данъчна тежест заради това, че колата е на над 10 години - всичко това на куп, е по вероятна причина за продажба. Но, че DPF на 159 се прецаква на 200 000км и смяната му струва колкото колата - легенди! И надежди!
              - 159 не се ползвала за служебна кола - ползва се и то доста. Освен от фирми, има и една държавна служба в Италия която доста ги ползва, не само по филмите . Та избора на служебен автомобил е въпрос на добра оферта и прогнозен пробег на година, не на легенди по форумите колко се чупи или не някоя марка.
              - състояние на салона, волан, скоростен лост - признак колко грижлив е предишния собственик и колко са се постарали в автокъщата да го освежат - признак на километри - не бих разчитал
              - сменено предно стъкло - предно стъкло се сменя и заради спукване то камъче, не само при челен удар. Виж, сменени всички стъкла отляво или дясно, вече по е признак на щета по колата.
              - обелване по металната част зад предните фаровете било признак за челен удар - по скоро на рядко отварян капак и залапване на уплатнението за тази част.
              Харесайте си кола, правете и оглед, диагностика, карайте, тествайте, доста е писано какво да се гледа. Останалото е късмет. Даже нова от магазина е късмет, но там има няколко години гаранция да ти отложи мъките Да си споделяме обяви, да си даваме съвети, мнения ако някой е гледал колата. Но общи легенди - смисъл няма.
              Наскоро си бях пуснал моята в БГ да я продавам и се отказах, точно заради това, че няколко "разбирачи" дойдоха подготвени с такива легенди Така или иначе март месец влиза за пълно пребоядисване заради много малки щети по каско и според народната митология ще е била въртяна на таван няколко пъти. Ще си я карам с кеф, пък нищо, че по месец, два ме чака в гаража
              Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

              Comment


              • Червената ТИ за 8400 която се коментира ,наистина изглежда много добре ,само дето документите не са нейни а на друга кола. В документите пише ,че цвета и е сив. Но в България нашета мила родина предполагам ще мине номера.

                Comment


                • Хаха, да , това го бях пропуснал.
                  Съвсем възможно е и да е 200 коня, а не 210, тая червената.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
                    Червената ТИ за 8400 която се коментира ,наистина изглежда много добре ,само дето документите не са нейни а на друга кола. В документите пише ,че цвета и е сив. Но в България нашета мила родина предполагам ще мине номера.
                    Освен документите, Ti с такъв цвят няма.


                    Comment


                    • Ако трябва да съм още по взискателен, сега виждам и други работи. На праговете не пише ТИ , може да е 200 коня защото климатроника не е фейслифт. Но това не променя факта ,че колата изглежда страхотно

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от 4ofito Покажи съобщение
                        Ако трябва да съм още по взискателен, сега виждам и други работи. На праговете не пише ТИ , може да е 200 коня защото климатроника не е фейслифт. Но това не променя факта ,че колата изглежда страхотно
                        А защо се обсъжда изобщо ti след като нищо по колата освен джантите не е ti

                        Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                          А защо се обсъжда изобщо ti след като нищо по колата освен джантите не е ti

                          Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
                          И аз това се чудя.
                          Плеснали са едни ti джанти и са снимали един "документ".

                          А какво става със:

                          Сребристите огледала;
                          Металните педали;
                          Воланът с друга форма и червени шевове, с пера за скоростите;
                          Червените шевове по седалките;
                          По-ниското окачване;
                          Допълнителните странични прагове;
                          Уредите с друг шрифт и въобще дизайн;
                          TI надписите на плаките до предните седалки и на капака на багажника;
                          Таванът, облицован в черно;
                          И кой знае още какво..

                          Иначе може и наистина да е версията 210кс, отзад "м"-то на JTDm е червено. Не че не може да се купи такава емблема и да се лепне
                          Тази кола си е Lusso изпълнение.
                          Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

                          Comment


                          • Това с "червеното М" са вагаджийски глупости и няма отношение към мощността.


                            Comment


                            • Също и няма много смисъл да търсиш пера за скоростите на волана... когато колата ти е с ръчни скорости
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Някои работи се купуват - капаци на огледала, алуминиеви подложки за педали и за мястото за почивка на левия крак(до педала на съединителя), буквички и надписи "Ti" се купуват, купуват се и металните ламарини с надпис "TI "на праговете на вратите на шофьора и предния пътник.
                                Обаче праговете отвън по дължината на колата между предни и задни колела са си скъпички- има няма поне 600 лева са в най-добрия случай.

                                Червените шевове вече трудна работа, освен ако не се смени салона, то не си струва парите.Същата работа и за тавана и волана.Волан се тапицира, но не е същото.

                                А за окачването да не говорим.

                                Автоджамбазите и муфтаджийте правят имитация с най-евтиното дано заблудят някого.

                                Има изпълнения "Sport packet" които приличат на TI, но не са Ti.

                                Лично за мен TI си е с големите 19-ки джанти лъчовете.Те са и най-скъпите джанти от оригиналните джанти за 159-ка.


                                "M"- то на JTDM мисля на всички е червено.С времето избелява от слънцето.
                                Останалото "спорт пакет" и всякакви други който и да ми хвали не са Ti колкото и да приличат на TI.

                                За мен лично изборът беше Ti или функционалност с повече екстри.Когато избирах по неизвестна за мен причина почти нямаше "TI" изпълнение с навигация.Там където имаше колата струваше 35 000 лв и нагоре.Веднъж съм виждал в обявите извън България равностойност на 31 000 или 33 000лв Ti с навигация и тя изчезна много бързо(на третия ден от публикуване на обявата)...

                                За парите зн една поддържана 159-ка може да се закупи Джулиета, МиТо или дори Ланча Delta/Thema в зависимост от средствата, функционалните нужди и желанието на купувача.
                                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 14:15.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X